torsdag den 18. oktober 2012

Music Challeng dag 6: Smoke on the Water, Deep Purple


Undskyld dette indlæg først kommer nu... jeg har ikke nogen undskyld for det men ihvertfald her kommer det!

Dagen sang er  Smoke on the Water, med Deep Purple og jeg lod mig indspirer af navnet så jeg har lavet en base af Gosh ocean også tog jeg nogen plastik pose og krøllede sammen og malede først nogen Sally hansen Gray by Gray på og duppede forsigtig over basen og der efter gjorde jeg det sammen med Wet n Wild, French White Creme. Der efter fik jeg lyst til at lave det som røg normalt kommer fra og der er jo ild, det er også over den blå Gost og så har jeg bugt 4 Forskellige , 2 way penne til ilden. Over det hele har jeg lagt hallucinate for jeg fik lige lyst til list glimmer!

har i husket at se til de andre piger!

-Astrid

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej :) jeg bliver altid rigtig glad for kommentar og jeg vil førsøge at svare så hurtig så mulig på dem der kommer :)

Kunne du lide dette indlæg så se også...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...