lørdag den 13. oktober 2012

Music Challeng dag: firework, katy perry


Dagens  negle er lavet til sangen Firework af Katy Perry som jeg personelig synes er en af de fedeste sange! for mig handler den om håb og om ikke at lade sig slå ud.

jeg valgt at lave nogen mosaik negle, for at vise nogen af de mange farver som der kom ud af fyrværkeriet  i musikvideoen. Jeg har også lavet de resterende negle grønne. Det her jeg fordi grøn er håbets farve. Derpå har jeg stampet sommerfugle, fordi at de kommer altid frem når sommeren er på vej, og det er tiden hvor man kan starte på en frisk ligesom man kan til nytår. Kort sagt så har jeg prøvet at, illustrere de meninger som jeg for af sangen.

De lakker jeg ar brugt er Essie, naviteter her og Wet n wild French White Creme og Black Creme resten er lavet med 2 way penne.

-Astrid

undskyld den dårlige billede kvalitet men jeg tog billet med min iphone 3 i et dårligt  lys. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej :) jeg bliver altid rigtig glad for kommentar og jeg vil førsøge at svare så hurtig så mulig på dem der kommer :)

Kunne du lide dette indlæg så se også...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...