søndag den 13. maj 2012

TEMA: kan de ses?


Hey alle sammen!
Så synes jeg lige det var på tide, at jeg lavede det næste indlæg i mit tema om prikker. I dag er prikkerne lidt mere neutrale end de har været de andre gange. Jeg håber de kan ses.







Prikkerne kan hvis godt ses på billederne. Jeg tænkte at det ikke bare skulle være polka prikker, selv om det endelig var den oprindelige plan, så jeg lavede nogen små linjer med prikker hen over neglene.
 







her fik i så lige alle neglene på den ene hånd, så kan det være det er lide nemmer at se.






Basen er Depend 58 (den lilla) den er tynd og gennemsigtig når den kommer på neglen, så den fik 4 lag og den kunne sikker godt ha klaret det 5. lag. Det er en super sød lyse lilla lak med noget hologlitter i som i solen glimter i både blå grøn lilla og rød. Der kunne dog, efter min mening, godt ha været mere glitter i. Prikkerne er lavet med Depend 223 (den sølv) det er bare en alm. metal lak. Blyanten på billedet er min hjemmelavet Dotting tools, hvor jeg bare har stukket en knappenål ind i blyet på blyanten.  Til sidst er der et lag toplak. Den er også fra Depend, men jeg vil meget gerne have en anden en fordi Depends toplak har det med at trække lakken med sig, også tørre den ikke så hurtig, men ellers er den god og kan varmt anbefales hvis man har ens farvet lak på, også holder den også lakken fin i lang tid. Jeg havde engang en lak på i 9 dage før den blev slidt på negle tippen. 

Lige nu overvejer jeg at købe mig en essige toplak, men er der nogen toplakker i kan anbefale?

-Astrid 

6 kommentarer:

  1. Jeg kan anbefale essie Good to go, den kan fåes til omkring 60kr på eBay.

    SvarSlet
    Svar
    1. det var også den jeg overvejede, men tror jeg vil købe den i matas for jeg har altdig prøvet ebay før :)

      Slet
  2. Jeg har i 2 år brugt den fra California Nails hjemmeside. Koster ca 40 kr. mener jeg.

    Jeg har godt nok et bredt udvalg af rigtigeDotting Tools, men din hjemmelavede er en rigtig god idé :-)

    Lisa (admin af facebookgruppen "Negle Lir")

    SvarSlet
    Svar
    1. hmm har du et link til den side? :)

      ja den virker også fint, lavede den fordi jeg ikke lige viste hvor jeg skulle få en Dotting tools fra og den har virket i 2-3 måneder nu men kunne nu godt tænke mig en rigtig en :)

      send link til den side på facebook kan ikke finde den :)

      Slet
  3. Søde prikker :)
    Jegbruger Seche Vite, tørrer LYNhurtigt og holder fantastisk godt!

    SvarSlet
    Svar
    1. taak :)
      hvor har du købt den hende? og hvad koster den? :)

      Slet

Hej :) jeg bliver altid rigtig glad for kommentar og jeg vil førsøge at svare så hurtig så mulig på dem der kommer :)

Kunne du lide dette indlæg så se også...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...