mandag den 22. oktober 2012

Møj kamera

hej alle sammen! det var så i dag at jeg skulle have vist jer mine negle til sangen video games... MEN mig kamera virker af en eller anden grund ikk så kan først få taget billeder i morgen.... øv altså oktober har være været en vild dårlig måden til blogning... men altså jeg kan så afsløre for jer at det blev tetris negle der er kommet på finderne i denne omgang! glæd jer til at se dem i morgen!

Husk at se de andre pigers negle for i dag!
Celia: http://neglegejl.blogspot.dk/

-Astrid 

2 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig meget til at se dem i morgen! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. sejt! :D så er det jo godt de er kommet ind i dag ;)

      Slet

Hej :) jeg bliver altid rigtig glad for kommentar og jeg vil førsøge at svare så hurtig så mulig på dem der kommer :)

Kunne du lide dette indlæg så se også...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...