onsdag den 1. august 2012

Tema: blomster prikker

Dette er så den sidste del af mit tema senere i dag komme der et indlæg som opsamler hele dette tema. Håber i har nydt det. 
 


I dag har jeg fundet den allermindste Knappe nål jeg kunne finde i huset så jeg kunne lave disse her blomster. Basen er en la femme og blomsterne er lavet med to at mine 2 way  lakker. Nu tænker i nok at jeg bare kunne ha brugt de nåle der sidder i de lakker men jeg ville nu prøve om jeg kunne med den lille knappe nål. jeg tror det ville være blevet beder hvis jeg havde brugt nålen som var i lakke og ikke knappe nålen for den orange lak fra lidt tynd så det var svær at styre på knappe nålen. 

- Astrid  

4 kommentarer:

  1. Super god blog, du har dig her, Astrid. :-)
    Tillykke med fødselsdagen idag, btw. :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. taak for det :) hehe også tak for det det er dæleme rat ;D

      Slet

Hej :) jeg bliver altid rigtig glad for kommentar og jeg vil førsøge at svare så hurtig så mulig på dem der kommer :)

Kunne du lide dette indlæg så se også...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...