tirsdag den 31. juli 2012

Tema: Forskellig størrelse prikker



Ja som i kan se så er det nu den 4. del af min tema som jeg viser, den allersidste del komme i morgen med en opsamling på det hele også ;D

Nå men det jeg ville vise i dag var, at selvom man kun har en størrelse knappe nål, så kan man godt lave mange forskellige størrelse prikker og mange mønstrer. Desværre blev denne mani lidt rodet men endelig kan jeg godt lige langfingeren så jeg tror det er nogen jeg vil prøve at lave igen en gang.

Basen er Miss Cop n 1 og prikker en er en pink Depend men nummeret er desværre slidt væk.

Øh sorry for de ikke så kønne fingerer, men som jeg skrev i en tidligere indlæg, så har jeg haft noget udslæt på mine finger men det er så småt på vej væk igen.

-Astrid
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej :) jeg bliver altid rigtig glad for kommentar og jeg vil førsøge at svare så hurtig så mulig på dem der kommer :)

Kunne du lide dette indlæg så se også...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...