fredag den 27. juli 2012

Swatch of LES BLUE JEANS n°01!

I sidste indlæg der viste jeg jo de lakker jeg købte på Vorbasse Marked en af dem var jo denne skønhed!


Dette er en lak af mærket Miss Cop. Jeg kan rigtig godt lide farven som er lyseblå, den minder mig meget om en sommer himmel uden skyr. der er smø sølv flager i lakker som giver den lidt en glitter effekt som var svær at fange på kamera. På billedet har jeg 4-5 lak men jeg tror nu godt den kunne ha klare et lak til for synes man kan skimte tippen igennem lakken. det er træls at den skal have så mange lak men lakke er lynd og den flyder godt ud på neglen så den er nem at ligge og lagene blive automatisk tynde som de skal være. den tørre rimelig hurtig. 

  
Måske er det lidt nemmer at se flagerne her. jeg synes det er en super sød lak men den minder mig om IsaDora Silver Sky som i kan se en swatches på HER. Silver Sky er måske bare en anelse mørker en denne her lak. Hvad synes i ligner de hinanden??? :)

-Astrid 


1 kommentar:

  1. Many thanks for your sweet comment :) and I am glad to hear that you can use my blog to something :) I've just taken a look at your blog and it is really nice and I am a regular reader, you will also be the to my blog :)

    SvarSlet

Hej :) jeg bliver altid rigtig glad for kommentar og jeg vil førsøge at svare så hurtig så mulig på dem der kommer :)

Kunne du lide dette indlæg så se også...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...