fredag den 27. juli 2012

Neglemshopping på Vorbasse Marked!



Og her er de små skønheder så...



Ud over lidt at drikke så var det, det jeg til ud af Vorbasse Marked for bare 66 kr ;D 
I synes måske den pris lyder lidt underlig, men det er fordi at den ene af lakkerne købte sig for sig selv for 16 kr. 

jeg vil lige sige lidt om hver lak... hæng på.


Den første lak er en lak fra makeup mærket Miss Cop og Den hedder n°21. Det er en laksefarvet lak med noget sølv shimmer. Jeg synes den er super flot og jeg har allerede nogen idéer i tankerne med den.  


Denne lak er også fra mærker Miss Cop og jeg har googlet mig frem til at det er fra kollektionen LES BLUE JEANS og hedder n°01. Den er en lyseblå lak men nogen sølv flager i. Jeg tror det er min yndlings af den jeg har købt. 


Denne lak fra Paris Memories er bare en almindelig grøn crem lak. Grunde til at eg købte den er at jeg ikke har sådan en rigtig jule grøn eller gran grøn. 

Dette er også en almindelig crem lak fra Paris Memories. Jeg ved ikke hvad man man skal kalde denne farve, når jeg kigger på den nu så synes jeg den at sådan lidt kød farvet (AD...) Men da jeg så denne lak så tænkte jeg bare "Den må jeg have!!!" også selv om farven måske er lidt sær, Men i mine øjne så er den virkelig sej. Hvad synes i om den? Og hvad farve tænker i den er? :) 

Det kan helt klart anbefales at gå på lak-jagt på de store markeder der er rundt om i landet i løbet af sommeren. Nogen gange er lakkerne dyre, men man kan også være heldig at finde nogen billige nogen og det behøver jo ikke altid at betyde dårlig kvalitet :) 

Nyd nu sommeren i mens den er her!!!
- Astrid  

2 kommentarer:

  1. Fnis, lidt kødfarvet som du siger om den sidste. Jeg ville kalde det brændt ler. Men din beskrivelse lyder faktisk sjovere :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. hehe ja det er nok lidt en sjov beskrivelse men det var bare lige hvad jeg tænkte da jeg sad med dn i hånden og skrev indlæget ;D jeg tænkte bare "agr kødfarvet" (ikke fordi jeg har noget i mod kød ;P ) brænd ler var endelig måske også en god beskrivelse hmm ;D

      Slet

Hej :) jeg bliver altid rigtig glad for kommentar og jeg vil førsøge at svare så hurtig så mulig på dem der kommer :)

Kunne du lide dette indlæg så se også...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...