mandag den 23. juli 2012

Newspaper og god duft!


Undskyld det lange fra vær fra bloggen jeg har det virkelig skidt over det. Men det er sådan at jeg har haft noget udslæt på fingeren og sådan ville jeg bare helt ikke vise mine fingeren på bloggen. Jeg har været bekymret for om jeg havde udviklet en form for allergi over for neglelak men efter nøje overvejelser er jeg komme frem til at det må være fra der jeg var ude og bade, da jeg var på ferie. For der var en helt del klor i vandet... 

Nå men nu når mine fingere ser sådan ud, så har jeg fundet et gammel design frem til jer.
Det er Newspaper negle og basen er Depend Nr. 09. Det var en Lak som jeg har lånt af min store søster og jeg tror virkelig jeg skal have fadt i denne lak den er virkelig super sød. Jeg tror der er den man ville kalde en laksefarvet men jeg synes også at det er lidt rosa i den eller svag orange. Også det bedste af det hele er sådan som den dufter. Den duftede af hmm... jeg ved ikk rigtig hvordan jeg skal forklare det, men duften fik mig til at tænke på slik og sommer. Har i før oplevede at en Depend lak duftede godt?
    



Efter jeg har skrevet dette indlæg har jeg helt fået lyst til at lave Avis negle igen, det er virkelig sjovt og let at lave og det passer til rigtig mange ting, Helt klart en af mine ynglings negle teknikker! 

- Astrid

2 kommentarer:

  1. Jeg har aldrig prøvet at en lak har haft en god duft? Det kunne jeg godt tænke mig at prøve! Fint design, har også selv prøvet :)

    Frk. Hansen - http://frkhansensnegle.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. hehe jeg tror også at det er den første og jeg blev også helt overrasket for det gør mine Depend normalt aldrig ;D tak for det :)

      Slet

Hej :) jeg bliver altid rigtig glad for kommentar og jeg vil førsøge at svare så hurtig så mulig på dem der kommer :)

Kunne du lide dette indlæg så se også...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...