fredag den 6. juli 2012

Leopard prikker og en Jyde på Sjælland!

I kan måske regne ud at jeg har lavet nogen leopard prikke på mine negle. Jeg lavede dem fordi at jeg i land tid har haft lyst, til at prøve at lave sådan nogle negle, med leopard print også fik jeg bare sådan lyst til at lave nogle negle, med en gul base fordi solen bare var så skøn! 


I forhold til at det var første gang at jeg lavede sådan nogen så gik det okay. Jeg er super glad for farverne jeg har valgt. Jeg har altid synes at orange og gul var en god kombi, hvad synes i? jeg kan også godt lide at det er lidt glimmer på, det giver det lidt ekstra synes jeg.

Jeg har en mindre tilståelse hele manien er lavet med 2 way penne. (også basen) Det er den fordi at da jeg lave den, var jeg på ferie i Gilleleje og det var bare lige det nemmeste at få med fra alt mit efterskole-rod...

jeg har brugt disse farver:


øøh... jeg har lært to ting ved denne mani:
Første ting er: Det er slæt ikke det ideælde at bruge 2 way penne til Base
Anden ting er: Husk altid at der er en lille nål i toppen, man kan bruge. For blondine som jeg er så havde jeg glemt alt om den, da jeg gik i gang men de sorte streger så de er alle lavet men den lille pinsel som var i den sorte lak.

   
   
Jeg var på strøjet da jeg var på ferie og der fik jeg købt en matte top coat fra H&M


Jeg har hør meget godt om den, så jeg er spændt på om den lever op til mine forventninger. Jeg skal nok mælde tilbage når jeg prøver den.

Der komme lige 3 billeder fra min ferie på Sjælland. Selv om jeg var lidt skeptisk så blev det er mega god ferie!!! Til alle jyder Sjælland er ikke så slemt igen det ku være ;p hehe 




Det var Dæleme så rar som det ku' ha' været ;P

-Astrid

4 kommentarer:

  1. Det lyder som du havde en dejlig ferie :) - og din mani er rigtigt sommerlig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har det i hvert fald også! ;) tak for det så er det ikk kun mig der synes det :)

      Slet
  2. Fede negle Astrid! <3 :)
    Er meget nysgerrig på hvordan matte neglelakken fra H&M er, så sig endelig til når du har prøvet den! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak rosa<3 jeg regner med at være en tester her i løbet af ugen der kommer så skal jeg nok lige sige til og poste den her :)

      Slet

Hej :) jeg bliver altid rigtig glad for kommentar og jeg vil førsøge at svare så hurtig så mulig på dem der kommer :)

Kunne du lide dette indlæg så se også...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...