onsdag den 25. juli 2012

Forsættelse...


For et par dage siden postede jeg et indlæg om nogle Avis negle, jeg havde lavet hvis i ikke har læst indlæget så kan i se det HER

Men altså så da jeg kiggede min Computer igennem fandt jeg disse billeder. 


Man kan kalde det er forsættelse på den anden mani. Så vidt jeg husker, så blev jeg træt at at se på de sammen negle, så jeg levede en lille blomst på ringefingeren og prikker på lille fingeren. Jeg ved det er lidt skørt, men sådan er jeg jo og jeg syntes endelig at det blev rigtig sødt og enkelt på samme tid. Det sorte er den sorte, fra Depend og det sølv er akryl maling. Gør i også nogen gange det, med at bygge videre på en mani, et par dage efter i har lavet den?

- Astrid

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej :) jeg bliver altid rigtig glad for kommentar og jeg vil førsøge at svare så hurtig så mulig på dem der kommer :)

Kunne du lide dette indlæg så se også...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...