fredag den 29. juni 2012

Nu er det så slut på Efterskole...

så er det i dag det er sideste dag på Bråskovgård Efterskole for mig ;( det er underlig at tænke på at i morgen når jeg står op så er der ikke mere Efterskole til mig efter to super duper år på efterskole. i de her to år har jeg lært mig selv at kende og jeg er blevet mere selvsikker og selvstændig og har fået tusind gange mere selvtillid! i går holde vi stor fest på skolen for året som er gået og de minder, venner, oplevelser, kampe, sejre og fællesskaber som vi har fået! lige nu sidder jeg i et klasse lokale sammen med dem fra mit bo område og er træl efter en lang nat i hallen (vi pakkede værelserne i går og vores bo omrøde har også gjord gangen rent så vi har fri i mens de andre bo områder gør det) jeg er træs, frisk, trist og glad på sammen tid. jeg kan mærke at jeg er klar til at komme videre men alligevel vil jeg ikke forlade et sted som dette! det har været de bedste to år i mit liv og jeg vil leve længe på det!<3

i må lige undskylde at jeg lige skrev noget ikke negle relateret men havde lige brug for at sige det til nogen :)

jeg har ikke nogen negle klar til jer i dag fordi at alle mine lakker at pakket ned i kasser og jeg ville endelig kun sige at jeg ikke får til at blogge fra i morgen og ca en uge frem fordi at i begyndelse af og der skal jeg en helt masse såå i må have det godt ind til mandag d. 9 juli hvor jeg regner med at have nogen negle klar til jer igen :) håber i nyder den første tid i sommerferien!!!

-Astrid

4 kommentarer:

  1. Jeg husker den der underlige fornemmelse, som var det i går.
    Gik på efterkole i 2000/2001 og ser stadig tilbage på det år, som det bedste i mit liv.
    Alle de oplevelser og skønne mennesker, gør bare noget ved en, som man altid vil huske med et smil på læben :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg giver dig fuldstændig ret det var 2. gang jeg prøvede det og det gjord det ikke nemmer at det var 2. gang men selv og jeg er lidt trist over det nu så ved jeg at jeg skal videre og der hvor jeg ender så ved jeg at jeg har mine efterskole venner og minderne i rykken altid :) og de forsatte minder vi vil få er hele farvellet vær det har jeg i hverfald oplevet med den fra sidste år :)

      Slet
  2. Årh der fik jeg godt nok lige et stik i hjertet... Som du selv har været så sød at påpege, er det snart 20 år siden jeg tog afsked på min efterskole. Og det gjorde ONDT!!!! Det var SÅ sørgeligt... Samtidig var det lille stik i hjertet, tanken om en tid, hvor alt var så sorgløst og ubekymret... Giv mig bare ÈN dag fra dengnag :-p
    God sommerferie!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror vi to kender den samme følelse det er at toppe fra en efterskole og jeg tror at der er mange andre der også gør! hehe undskyld der ramte dig så hård det med 20 år jubilæum men det eneste jeg kan se er at jeg glæder mig til de minder jeg vil få de næste 20 år med mine efterskole kammerater :) jeg ville også gi alt for en dag mere ;P men synes det er lidt sejt at jeg nu her venner over hele Danmark og nogen stykke fra udlandet :) i lige måde :D

      Slet

Hej :) jeg bliver altid rigtig glad for kommentar og jeg vil førsøge at svare så hurtig så mulig på dem der kommer :)

Kunne du lide dette indlæg så se også...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...