torsdag den 7. november 2013

Halloween Nail art - Isadora Purple Reign


Holloween Nail art, Heks, Witch, gost, bats, spider - Isadora Purple Reign - Nice Nails by Astrid

Egentlig så synes jeg ikke Halloween er noget særlig specielt, men jeg fik alligevel lyst til at lave en Halloween mani i løbet at oktober. Som i nok kan regne ud så er det længe siden jeg har lavet denne mani, men her kommer den altså!

Okay den er ikke noget at råbe hurra for... det er ingen hemmelighed at jeg ikke er rigtig tilfreds med den...
Da jeg lavede denne mani, var man topcoat blevet til en tyk klistret masse i bunden af flasken, så der for blev min base ikke særlig pæn.

Det eneste jeg synes blev godt, var langefingeren med silhuetten af hæksen på. Resten er bare... mææh

Til basen har jeg brugt Isadora, Purple Reign, som i kan se swatches af her. Resten er lavet med akryl maling. 

Holloween Nail art, Heks, Witch, gost, bats, spider - Isadora Purple Reign - Nice Nails by Astrid

Holloween Nail art, Heks, Witch, gost, bats, spider - Isadora Purple Reign - Nice Nails by Astrid

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej :) jeg bliver altid rigtig glad for kommentar og jeg vil førsøge at svare så hurtig så mulig på dem der kommer :)

Kunne du lide dette indlæg så se også...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...