tirsdag den 26. november 2013

CND Vinylux - Pretty Poison

Det har været lidt stiller på bloggen de sidste par uger, det beklager jeg - Tror lige at vinterens mørke kom over mig, lysten til at blogger har i hver faldt ikke været der. 



I dag vil jeg vise jer CND Vinylux, Pretty Poison. Det er en flaske grøn lak, med masser af guld shimmer i. 
Det bedste ved denne lak, er helt klart tørre tiden! 1. lag tørrer jo normalt rimelig hurtig, men 2. lag tager altid, alt for lang tid, men med denne lak gik det jo nærmest for hurtig. Jeg nåede ikke at se et helt afsnit Glee, før jeg var færdig med begge hænder… 

Der er en række facts omkring CND Vinylux, de lyder som følger:

·  VINYLUX er et nyt og innovativt 7 dages laksystem, der sikrer high-shine holdbarhed i en uge uden ridser og afskalning når den bruges sammen med Vinylux Weekly Top Coat.
·  Base Coat er indbygget i lakken. VINYLUX polish lægger sig perfekt på naturneglen og med den nye banebrydende formel opnås ultimativ hæftning på naturneglen som gør traditionel underlak overflødig.
·  VINYLUX tørrer fuldstændigt på kun 8,5 minut sammenlignet med traditionelle neglelakker, der i gennemsnit tørrer på 20-40 minutter.
·  VINYLUX Weekly Top Coat med ProLight-teknologi er en innovativ overlak, der giver en keramisk forsegling og beskytter den farvede lak mod ridser, afskalning og bevarer high shine i 7 dage. Lakken plastificier en smule når den udsættes for sollys hvilket er med til at give den gode holdbarhed. 
·  Lanceres nu i 62 modeorienterede farver, der passer til ethvert behov. Af disse matcher mere end 36 af farverne de mest populære CND Shellac farver og kan bruges hjemme til touch-up af din CND Shellac farve.
·  Fjernes nemt og hurtigt med almindelig acetonebaseret neglelakfjerner - optimalt med CND Nourishing Remover. Vinylux lakke indeholder selvfølgelig ikke formaldehyd, formaldehyd resin, toluen og dibutyl phthalater. 

Efter at have haft lakker på i 7 dage, hvilken er så lang tid som den burde holde, kan jeg dog sige at det er nok lige optimistisk nok, at regne med at lakke holder så længe. Den hold 5 dage, på mine negle, uden at få nogen skrammer - Normalt holder en lak omkring 3 dage på mig, uden at få nogen skrammer, så det er vel egentlig okay. 
Det var en stor overvindelse for mig, ikke at tage base coat på under lakker. Men jeg har ikke fået grønne negle af lakken, så misfarvning skal man ikke frygte. 

Alt i alt, er det virkelig en kanon lak, og hvis de andre lakker fra CND Vinylux er lige så gode, kan jeg helt klart anbefale dem.

Jeg fik også en top coat med, CND Vinylux Weekly Top Coat, og den var jeg også ganske godt tilfreds med. Den giver lakken en rigtig flot overflade og godt shine, også tørrere den også rigtig hurtig. Den er helt sikkert også den som er med til at, give lakken noget at dens holdbarhed, men det er jo også det en top coat er til for.    

Kunne du også godt tænke dig Pretty Poison eller andre af vinylux lakkerne så kan de købes på http://nicehands.dk/ som har dag til dag levering. 


CND Vinylyx - Pretty Poison - Swatch - Nicenail by Astrid
Første dag jeg har lakken på

CND Vinylyx - Pretty Poison - Swatch - Nicenail by Astrid
Sidste dag jeg har lakke på.



Lakken er sendt til test af nicehands.dk, men indlægget indeholder dog kun min helt egen holdning og mening om produktet.

1 kommentar:

  1. Hvor er det en lækker farve du har afprøvet :-) Jeg har også lige haft VinyLux på neglene. Kig gerne forbi og se mit resultat:

    www.blogaboutmia.com
    Knus Mia

    SvarSlet

Hej :) jeg bliver altid rigtig glad for kommentar og jeg vil førsøge at svare så hurtig så mulig på dem der kommer :)

Kunne du lide dette indlæg så se også...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...