mandag den 21. oktober 2013

Isadora - Purple Reign


I dag, prøvede jeg den første af de Isadora lakker jeg vandt.
Purple Reign, er en super flot mørklilla lak. Den meget shiny også uden topcoat. 


Jeg blev meget imponeret over hvor kort tørre tiden på lakken var, også krævede den kun 2 lag! 
Det er første gang, at jeg prøvede en Isadora lak. Jeg havde hørt meget godt om dette mærke, men aldrig fået købt nogen af dem. Men jeg tror jeg bliver nød til at have nogen flere isadora lakker, hvis Little Sparrow og Loden Green er lige så gode som Purple Reign.

Isadoras brede pensler er jeg helt vild med, de er nemme at arbejde med også de fordeler lakken flot og jævnet på neglen. En anden ting jeg rigtig godt kan lide ved dem er deres flasker, de er virkelig flotte!


Glæder mig til at prøve de andre lakker også! 


- Her i prøvet nogen af Isadoras lakker? Hvad synes om Purple Reign?




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej :) jeg bliver altid rigtig glad for kommentar og jeg vil førsøge at svare så hurtig så mulig på dem der kommer :)

Kunne du lide dette indlæg så se også...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...