torsdag den 24. oktober 2013

Isadora - Loden Green

Swatch of Isadora, Loden Green - Nice Nails by Astrid

Isadora, Goden Green var også blandt de lakker, som jeg vandt. Det var den af lakkerne som jeg havde glædet mig mest til at prøve, men efter at have prøven den, kan jeg ikke rigtig finde ud af hvad jeg synes om den.

Den har en rigtig fin grå/grøn farve, måske minder det lidt om farven noget bark. Men så er det også nogen guld shimmer i som irriterer mig lidt. Det var egentlig det, som i første omgang fik lakken til ar se mest interessant ud. Men jeg synes det ser underlig ud på mine fingre - Måske er det bare selve lakker og dens farve, som ikke passer til min hunfarven... 
Jeg har ellers en ide til noget nail art, som jeg vil lave over denne lak, så må vi se om det får lakken til at se bedre ud.

Men ellers er det en rigtig fin lak, som passer godt til efteråret med dens grå/grønne farve, og guld shimmer som giver den et ekstra twist.     

Loden Green var lidt længere tid om at tørre end Purple Reign, men stadig hurtigere end mange andre lakker - Og igen så er den bare super at arbejde med og dens brede pensel er bare kanon.

På billederne neden for kan man bedre se shimmeren i lakken. Der er også lige et billedere af den i skyggen, hvor den også er rigtig fin. 

... Hvor ville jeg bare ønske, at Loden Green passede bedre til mine fingre, for jeg kan hvis ikke komme udenom, at jeg synes farven er rigtig fin! 

- Hvad synes i om farven, er den noget for jer?

Swatch of Isadora, Loden Green - Nice Nails by Astrid

Swatch of Isadora, Loden Green - Nice Nails by Astrid

Swatch of Isadora, Loden Green - Nice Nails by Astrid

4 kommentarer:

  1. Wow, en flot farve! ELSKER den allerede, haha


    Kig gerne forbi min blog, og tjek min giveaway ud! - http://lifeisfullofbeauty-blogbynatalie.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg syne også det er en rigtig fin farve :)

      Slet
  2. Uh den er slet ikke lige hvad jeg havde regnet med ... Jeg er desværre ikke så vild med den.
    Men godt indlæg :)

    Mlhauken // Beauty, Lifestyle & a bit Fashion

    SvarSlet
    Svar
    1. det er godt vi er forskællige, tænkt hvis alle ville have fadt i den samme lak, det ville det blive kamp :)
      tak :)

      Slet

Hej :) jeg bliver altid rigtig glad for kommentar og jeg vil førsøge at svare så hurtig så mulig på dem der kommer :)

Kunne du lide dette indlæg så se også...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...