søndag den 17. februar 2013

Valentinsday Nail art, Birds in love!


Så var det Valentinsday i torsdags, og jeg skal da ærlig indrømme at jeg ikke går op i det på nogen måde. Men jeg synes nu alligevel at jeg skulle lave en V-days mani, så det gjorde jeg.  

Jeg valgt at lave, Birds in love, fordi jeg bare elsker det der med at fuglene kommer tilbage og det bliver forår og med det kommer kærligheden. Sød tanke ;)

Anyway, manien blev ikke sådan vild god, men det blev okay. Jeg ved ikke rigtig hvad jeg synes om basen, den skulle nok ha været lyseblå istedet for nude, Btw var brugt jeg H&M, Nerd som er en super nude lak, jeg elsker den virkelig, den passer bare ikke ind i denne mani. Jeg har brugt akrylmaling til resten. 


Billederne er beskåret vild dumt, ved ikke lige hvordan det er sket for synes da ikke at jeg beskar dem sådan... Dumt
Jeg er super glad for de to hjerter jeg fil lavet, den der klump som er, er fra den hvide maling og den så jeg desvære først efter top coat... men ellers kan jeg rigtig godt lide dem.



Nå men nu kan jeg mærke at senge kalder, så ses!

- Astrid

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej :) jeg bliver altid rigtig glad for kommentar og jeg vil førsøge at svare så hurtig så mulig på dem der kommer :)

Kunne du lide dette indlæg så se også...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...