søndag den 24. februar 2013

Blå/grå tape mani, og candles light!




Jeg har før prøvet at lave manier med striping tape, men det er bare aldrig blevet vild godt og det for har jeg ikke lagt nogen billeder op af disse design. Men så i sidste uge havde jeg lige en aften hvor jeg bare tænkte "YES i aften lykkedes det!" og jeg fik ret!

Jeg blev ret godt tilfreds med disse negle, og så synes jeg farverne er vild gode sammen! Bassen er Depend nr. 247 som bare er en af mine ynglings lakker. Men desvære kunne jeg ikke rigtig fange den flotte blå farve med sølv shimme. Den anden lak jeg har brugt er Sally Hansen, Gray By Gray, også en af mine ynglings lakker (det er jo lige ved at blive (Y) manien det her!)

Jeg bare så glad for at denne mani blev så fin! Jeg nænner næsten ikke at fjerne  lakken igen men den er begyndt at skalle en smugle af så så må nok heller få noget ny på neglene idag :) 



Synes lige i skal have et billede fra den aften jeg lavede disse negle! det var rent candles light negle hygge! ;)



- Astrid
 ,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej :) jeg bliver altid rigtig glad for kommentar og jeg vil førsøge at svare så hurtig så mulig på dem der kommer :)

Kunne du lide dette indlæg så se også...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...