mandag den 20. august 2012

NOT(Last)W: Første Skole dag på Htx!



Undskyld det er så lang tid siden at jeg har skrevet sidst men jeg har brugt hele sidste uge på at bekymre mig om første skoledag på Htx og selvfølelig også på første skoledag og introuge :)

Til den første skole dag havde jeg lavet nogen negle men firkløvere på, fordi at jeg altid har haft det sådan en at firkløver bragte held med sig ;)  


Til baren har jeg brugt Wet n wild, French White Creme, firkløverne er lavet med akryl maling og guld prikkerne (som er svære at se på billedet) er lavet med en lak fra tiger :) 

Jeg havde en rigtig god første skole dag og jeg synes indtil videre at det går rigtig godt og det er nogen flinke mennesker jeg går sammen med :) 

Har i forresten set en lille tilføjelse på min blog??? Jeg har lavet en hjælp til neglebidere fordi jeg selv i sin tid var rigtig slæm til at bide negle. Hvis i har nogen tilføjelser til min hjælp så sig til :)  

Vi ses skønne læsere!!! :)
- Astrid

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej :) jeg bliver altid rigtig glad for kommentar og jeg vil førsøge at svare så hurtig så mulig på dem der kommer :)

Kunne du lide dette indlæg så se også...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...