tirsdag den 8. maj 2012

Prøve-negle


Hej igen!
Jep, så har jeg dæleme været til matematik prøve, og det gik endelig okay selv om jeg ikke kunne koncentrer mig :s Nu venter jeg bare til slutningen af juni hvor vi får karakterne (måske før, det håber jeg)

Dagens mani er endelig ret simpel men alligevel så elsker jeg den bare helt vild. 



















Først lage jeg en lyserød base også sponge jeg et meget tyndt lag perlemors hvid, så det skinner lidt på negle spidsen. Alle sommerfuglene er nogen jeg har stampet på. Super sødt resultat synes jeg.

Hvad siger i? Kom gerne med ris og ros.
Fra og med næste indlæg, så vil jeg til at tage billede af de ting jeg bruger så kan i bare spørge til det.

-Astrid 

2 kommentarer:

  1. UPS, ser nu at mit held og lykke kom for sent, men det gik alligevel godt :)
    Det er et rigtigt sødt design, du har fået lavet :)
    Skriver til dig i morgen med den ord ting - har haft en knaldende hovedpine hele dagen...

    SvarSlet
    Svar
    1. hehe jamen tak alligevel :)
      taak :)
      det var da træls så må du have god bedring :)

      Slet

Hej :) jeg bliver altid rigtig glad for kommentar og jeg vil førsøge at svare så hurtig så mulig på dem der kommer :)

Kunne du lide dette indlæg så se også...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...