fredag den 27. april 2012

TEMA: Prikker

Hey
Så er det i dag, jeg sætter gang i det førets TEME her på bloggen. Det går i alt sin enkelthed ud på, at jeg vil lave 5 designes med kun prikker. Jeg elsker prikker! De er virkelig skønne, så selvfølg skal det første TEMA da være om det.
Når jeg nu vil lave et Tema’et så vil jeg også sætte nogen regler op for mig selv så det også bliver en lille udfordring.
1   
1   .       Prikkerne skal være lavet med en klappenål (Da jeg ikke eger en dotting tools)
2   .       designet skal mindst to prikker (Men de må dog godt være placeret oven på    hinanden)
3   .       Jeg skal være færdig med temaet den 1. august (Da jeg også lave andre designes)

Det førets designen komme allerede i dag. Det er neglene fra galla, på efterskolen, som jeg vil vise jer.  Det som jeg også fortalte jeg om i det sidste indlæg.

Jeg har valgt at lave et enkelt designe fordi at det var en okay enkel kjole i blå og sort.
Først en blå base. Jeg kende desværre ikke navnet på lakken, da jeg lånte den at en efterskole veninde. Også tre prikker på hver negl med en lak fra Tiger. Jeg har aldrig kunne finde navnet på denne farve jeg synes nærmest det er en blanding mellem guld og sølv - har den farve et navn…  Også til sidst den sorte fra Depend.





Undskyld det er de der blå pletter på nogen at mine negle, men jeg fik den anden dag send nogen lakker med posten og den ene af den var smadret så det blev noget være roderi. Og undskyld mine negle bånd er lidt klamme at se på, jeg har aldrig været god til den med neglebånd men nu er jeg ved at lære det
Nå hvad siger i til mine negle, var de vær at tage til galla med?

-Astrid 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej :) jeg bliver altid rigtig glad for kommentar og jeg vil førsøge at svare så hurtig så mulig på dem der kommer :)

Kunne du lide dette indlæg så se også...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...