tirsdag den 24. april 2012

Lidt fra gemmeren!


Hey!
Så er jeg tilbage igen, håber i har haft det godt siden sidst. Det her jeg i hvert fald. Det har været galle på min Skole, det var en rigtig skøn aften og utrolig nok lykkedes det mig at se okay ud.



Nå men i dette indlæg så vil jeg lave en masse link til man anden blog, Glad I Bad, som jeg fortalte om i det sidste indlæg jeg skrev. Ind på den blog her og også lave nogen indlæg om nogen negle art som jeg har lavet og så i stedet for at skulle skrive dem alle igen så kan i gå ind på linkene vis i er interesser.

Et indlæg om nogen vare jeg bestilte.

Mine vare er andkommet.

Det Første forsøg på at stamping.

Jeg lavede nogle super søde negle som fik mig til at tænke på sommer.

Det var så de indlæg. i det næste indlæg her på bloggen vil jeg vise jer de negle jeg havde til galla også vil jeg også starte det første TEMA på bloggen! 

-Astrid
   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej :) jeg bliver altid rigtig glad for kommentar og jeg vil førsøge at svare så hurtig så mulig på dem der kommer :)

Kunne du lide dette indlæg så se også...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...