lørdag den 21. april 2012

Polish Life



Hey alle sammen!
Dette er så mit første indlæg i Denne Blog som jo hedder Polish Lift. Den kommer til at handle om negle, naglelak, negle art… osv. Jeg er totalt bidt at neglelak og læser hverdag en masse negle-blogs (i kan se en lille liste uden i højre side) og det er af dem jeg er blevet inspireret til at lave min egen negleblog. Jeg har også en anden blog som hedder Glad I Bad, og den handler ikke om at være i bad men om alt mellem himmel og jord. Efterhånden som jeg er blevet mere og mere vild med neglelak så har jeg valgt at tage springet og laven en blog KUN om negle. Så jeg håber i kan lide min blog! 

-Astrid

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej :) jeg bliver altid rigtig glad for kommentar og jeg vil førsøge at svare så hurtig så mulig på dem der kommer :)

Kunne du lide dette indlæg så se også...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...