fredag den 26. juli 2013

Fælles fredag #6 - mønster - cirkler - Rimmel, little bo peep



Så er det igen fredag og jeg skriver endnu engang dagen indlæg, senere end det var planen... typisk

Temaet for i dag er mønster, så jeg har haft gang i en masse skitser og idéer. Jeg ville have lavet noget tribal, men jeg synes ikke nogen af mine skitser blev gode. Jeg prøvede også noget skak tærnet og andre ting.  
Da jeg så gik i gang med at lave mine negle, havde jeg en ide i hovedet og den lavede jeg.
Jeg er utrolig godt tilfreds med disse negle. Endelig så synes jeg også lidt, at dette er et bevis på at man ikke altid skal lave planer og skitser, men bare gøre det.

Som base har jeg brugt min yndlings grå nemlig Rimmel, Little bo peep. Resten er lavet med akrylmaling (håber virkelig på at få noget nyt i fødselsdags gave d. 3 august, for gider da godt nok ikke, mit klumpede søsteren grene akrylmaling længere...)

Næste uge skal jeg lave noget med jelly-lak og jeg ejer ikke en jelly-lak sååå... det bliver en udfordring, men glæder mig!

- Astrid

4 kommentarer:

  1. synes det er riglitg flot:) og sikke en præcision med cirklerne også selvom malingen er lidt klumpet. respekt:)

    SvarSlet
    Svar
    1. tak for det :) undgik de fleste kumper og heldigvis kan vand gøre den del ved malingen ;)

      Slet
  2. Det ser rigtig flot ud, men shiiiiit hvor må det tage lang tid med alle de linjer :O

    SvarSlet
    Svar
    1. tak for det :) det var endelig ikke så galt og hyggede mig med det så tiden gik hurtig :D

      Slet

Hej :) jeg bliver altid rigtig glad for kommentar og jeg vil førsøge at svare så hurtig så mulig på dem der kommer :)

Kunne du lide dette indlæg så se også...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...