fredag den 19. juli 2013

Fælles fredag #4 - Inspireret af et billede, maleri eller foto - Kanin

(Dette indlæg blev oprindelig skrævet til fredag d. 12 juli, men da ville nette ikke samarbejde derfor komme det nu)

Så er det blevet fredag! Denne fredag har jeg virkelig ikke set frem til… Jeg skal vise jeg en mani som bare er totalt mislykkedes øv øv.  


Da jeg skulle vælge et billede til denne mani, vidste jeg hurtig, at jeg ville prøve at lave noget ud fra et billede som vi har hængende i stuen. Det er et billede som jeg hele min barndom har elsket at kigger på. Efter denne udfordring elsker jeg det stadig, men jeg ved dog også at det ikke er meningen at man skal prøve på at gøre det efter, man skal kun kigge på det…


Det er dette billede, som jeg lod mig inspirer af. Hvis man ved det, kan man måske godt se at billedet ligner lidt det, som er på mine negle. Jeg gør lige opmærksom på, at det er en kanin, jeg har forsøgt at male på min ringefinger. 


Jeg har brugt Sally Hansen Angel With som base, resten er lavet med akrylmaling.

En anden ting jeg også har glædet mig rigtig meget til, er at se hvad de andre har fundet på til i dag, nu når det her været en af de sværere udfordringer vi skulle igennem denne fredag!

-Astrid  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej :) jeg bliver altid rigtig glad for kommentar og jeg vil førsøge at svare så hurtig så mulig på dem der kommer :)

Kunne du lide dette indlæg så se også...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...