torsdag den 30. maj 2013

Inspired by instagram; Sad Hello Kitty...



Tja ved ikke lige hvorfor det skulle være en trist Hello Kitty, men jeg så et billede på Instagram og tænkte bare, "den må jeg bare have på mine negle!" 



Jeg synes lige at Hello Kitty lignede en som havde kæreste sorger så blev nød til også at lave nogle hjerter på lille fingeren, og tommeltotten. Dem på tommeltotten blev bare ikke sådan vild gode så dem får i ikke at de.

som base har jeg brugt GOSH With a twist, resten er lavet med akrylmaling. Desvære røg der lidt at lakken af på pegefingeren lige inde jeg skulle tage billeder... øv



- Astrid

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej :) jeg bliver altid rigtig glad for kommentar og jeg vil førsøge at svare så hurtig så mulig på dem der kommer :)

Kunne du lide dette indlæg så se også...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...