søndag den 30. december 2012

Happy New Year nail art 2012!


Så er det i morgen når uret slår 00.00 at vi kan springe ind i det nye år! 
For mit vedkommen skal det gøres med den rommie jeg havde det sidste år på min efterskole. Så det skal bare snakkes, pjattes og drikkes igennem den aften ;) 

Til det så har jeg lavet disse negle! jeg lod mig indspirer af instagram og hender der hedder lovemanicure. Hende kan jeg klart anbefale af følge hun laver man flotte ting ;)

til at lave neglene har jeg brugt tape, GOSH, Holographic Hero og Wet n Wild, Black Creme til neglene med stjerne på og til tommeltotten har jeg brugt akrylmaling og GOSH, Holographic Hero. 

Jeg synes selv at det blev super godt og så kom jeg til at tænke på at jeg kan da endelig ikke forstå at der er så mange der synes at GOSH Hero er så svær at lægge, jeg synes bare det lægger sig på godt på neglen, ELSKER DEN! 

GODT NYT ÅR TIL JER ALLE SAMMEN! VI SES I 2013!

-Astrid

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej :) jeg bliver altid rigtig glad for kommentar og jeg vil førsøge at svare så hurtig så mulig på dem der kommer :)

Kunne du lide dette indlæg så se også...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...