mandag den 29. oktober 2012

Music Challeng dag 10: Ray Of Light, Madonna

Sorry for det sene indlæg!

Jeg var virkelig lorts til denne sang jeg viste overhovet ikke hvad jeg skulle... Men så googlede jeg nogen billeder og jeg kom frem til dette billede

Dette billede indspirede jeg så til at lave noget gradient med blå og hvid... måske ikke det mest spændene.


Det var så det jeg fik ud af det :) Det er første gang at jeg laver gradient med en svamp (jeg har før prøvet at gøre det med pensel og gennemsigtig neglelak dette kan i se HER) Og det blev okay det var meget nemmer end jeg havde troet. 

Til manien brugte jeg Wet n Wild, French White Creme og Depend nr, 247 (som er en at mine ynglings lakker så den får i lige et billedt af også)

Jeg undskylder mine ikke alt for kønde neglebånd, det har ikke godt at alt den kunde de får når jeg cykler hjem... Det er hvis handske tid nu og så skal der bare en masse olie og crem på i aften! 

Hvis i ikke har set de andre pigers Negle i nu så skynd jer ind og se dem!

-Astrid
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej :) jeg bliver altid rigtig glad for kommentar og jeg vil førsøge at svare så hurtig så mulig på dem der kommer :)

Kunne du lide dette indlæg så se også...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...