fredag den 7. september 2012

Mit køb fra SuperBests tilbud på Essie i sidste uge!


Nåde nogen af jer i SuperBest i sidste uge? Det håber jeg, for det var der et kanon tilbud på en Essie lakker, til kun 40 kr. pr. styk ;) 
Jeg har i noget tid haft et kig på Essies lyse lilla lak, Bangle Jangle. Det er en super sød farve synes jeg. Sådan lidt støvet baby ligene. Lakker var rigtig nem at lægge men den krævede dog 4-5 lak for at dække helt. 

 
Er den ikke bare fin ;D 

Nå nu vil jeg nyde weekenden... Når jeg har lavet 3 afleveringer, og læst lidt det er hårdt på HTX ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej :) jeg bliver altid rigtig glad for kommentar og jeg vil førsøge at svare så hurtig så mulig på dem der kommer :)

Kunne du lide dette indlæg så se også...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...