lørdag den 26. maj 2012

NOTD: Jeg er IN LOVE i denne farve!

Hej Alle sammen!
Jeg ved godt det er alt for længe siden, jeg har blogget, men jeg har bare haft så travlt med at nyde det gode vejr og sommeren ;D Har i ikke også bare nydt solen og varmen som er komme til Danmark? 

Dagen negle er helt ens farvede, normalt så kan jeg ikke lide have end farvede negle særlig længe af gangen for det er lidt kedelig. Men den har farve den er bare som slik, for mine øjne, man kan hvis godt sige at jeg er IN LOVE ;P 





Billederne er taget da jeg var til Hellebjerg stevene, på Hellebjerg-Efterskole. Det var jeg af sted til det med min egen efterskole, Bråskovgård Efterskole. (det var hvis lidt forvirrende skrevet) Det var en super god dag, med masser af solskind. Da jeg ikke er den mest sporty-type, så havde jeg valgt orientering-lød for det kan jeg godt finde ud af. Når det komme til boldspil så står jeg helt af ;) Nå men billederne blev taget da jeg var ude på løbet. Jeg var jo så heldig at jeg kom forbi en kiosk så jeg fik lige lyst til en is i solens hede :) 

Farven jeg har på er en koral-lyserød (kan ikke definer farvede bedere men hvis i har et rigtig navn på den så sig endelig til) fra La Femme. Jeg kan ikke lige huske nr. men jeg skal jeg nok lige skrive det når jeg komme op på min efterskole igen, for der er alt mit neglelak. Jeg har tideliger skrevet om denne lak det kan læses Her. Det er nem lak at lægge på, den krævede dog fem lag før den dækkede helt. Men det er lige som om at det er komme nogen luft bobler under lakken imens den tørrede, og det erlide underlige synes jeg for de var det ikke da jeg lage den på. Jeg skal helt sikker bruge denne lak mange gang i løbet af sommeren også må jeg jo se om det sker igen. 

Nå jeg vil lige sluttet af med et billede, som jeg også tog på løbet. Jeg sad og nød min is ved en super smuk sø. Jeg kender desværre ikke navnet på. Den var bare så hyggelig med folk, der stod rund ved de forskellige broer der var, og fiskede, solen der skinnede ned i det blanke vand var også bare helt vild smuk (puha nu lyder jeg jo som en eller anden digtet) ;)



   
- Astrid 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej :) jeg bliver altid rigtig glad for kommentar og jeg vil førsøge at svare så hurtig så mulig på dem der kommer :)

Kunne du lide dette indlæg så se også...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...