mandag den 30. april 2012

Nail Art: Lille bi på vej


Hej
Så er ugen begyndt, var det hård at komme i gang? det synes jeg det var får har virkelig sovet længe i weekenden. Men selv om jeg sov længe, så fik jeg alligevel tid til lidt negle hygge. 





Jeg fik lyst til at lave noget, som jeg forbinder med sommer, for jeg glæder mig virkelig til det hele springer ud og det blive tis til strand ture igen. Så jeg lavede en lille bi. Det skal forstille, at man kan se den vej, den har fløjet, og så er den nået til tommelfingeren. Hvad synes i? Jeg synes selv det gik okay, nu når det var første gang jeg har lave dette desigen. 








Til basen har jeg brugt min nye lak fra La Femme Beauty (den og de to andre lakker jeg har købt vil jeg fortælle mere om i næste indlæg) -Og så er det nu i tænker, "Hvad har hun gang i, basen er jo lilla! skulle den ikke være blå?" Og jo det skulle den endelig, men jeg ligger ikke inde med en helt lyseblå lak også tænkte jeg, at der hvor jeg mest oplever bierne om sommeren, er om aftenen når min og min familie griller i haven og solen er gået på hel. Der begynder himlen at få en lidt lilla skær så der for blev basen lilla. 
Den sorte er fra Depend og den gule er også fra La Femme Beauty, den hvide er en art line fra Nailmania.

I mit sidste indlæg, viste jeg en neon gul lak, som jeg ikke rigtig viste hvad jeg skulle bruge til, men så var der er kær læser som forslog, at den kunne bruges til striber på en bi eller sol sikker. De idéer er jeg blevet lidt hup på, så det skal jeg lige tænke lidt mere over. 







I må rigtig gerne komme med ris og ros om hvad i synes der er godt eller mindre godt på bloggen og om der er nogen ting i ønsker jeg skal lave.

-Astrid

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej :) jeg bliver altid rigtig glad for kommentar og jeg vil førsøge at svare så hurtig så mulig på dem der kommer :)

Kunne du lide dette indlæg så se også...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...