tirsdag den 22. januar 2013

Lidt mere Gradient...


Jeg er helt vild med Gradient lige for tiden så jeg blev altså nød til at lave en gradient mani mere.

Denne gange blev det så men orange og jeg synes selv at det blev meget bedre end men det lilla, også er jeg vild med lyse sommerlige negle i en trist vinter tid som vi er i lige nu.


Den orange jeg brugte har jeg købt i Østrig for ca. et år siden og den er bare super, det er en Basic, jeg ved desvære ikke hvad nummer der er men det står både 16 og 381. Den hvide er wet n wild, french white creme.

JEg har næsten lyst til at lave mange flere gradient manier men det vil jeg ikke trætte jer mere med nu.

-Astrid





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej :) jeg bliver altid rigtig glad for kommentar og jeg vil førsøge at svare så hurtig så mulig på dem der kommer :)

Kunne du lide dette indlæg så se også...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...