fredag den 28. december 2012

Nye tider...

Jeg har i noget tid tænkt over hvad der skulle ske med bloggen. Om den skulle slættes, eller føres videre... Jeg har valgt at føre den videre. Men jeg ville dog starte på en frisk, derfor har jeg ændret navnet på bloggen og der vil i den kommede tid komme nogen flere ændringer. jeg køber også i det nye år en ny mobil... det vil betyde at der formendelig vil komme billeder af mine negle som er taget uden for og jeg vil formendelig komme til at blogge mere...

jeg ved dette indlæg endelig ikke havde nogen betydning for nogen andre end mig men jeg synes at det skulle ud...

Håber i havde en god jul alle sammen og rigtig godt nyt år til jer selv om vi forhåbentlig skrives ved inden.

Hilsen Astrid 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej :) jeg bliver altid rigtig glad for kommentar og jeg vil førsøge at svare så hurtig så mulig på dem der kommer :)

Kunne du lide dette indlæg så se også...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...